نرم افزار مدیریت پروژه آسانا

آشنایی با نرم افزار مدیریت پروژه Asana

سلام دوستان

مقدمه

تا حالا شده بخواین یه کار گروهی انجام بدین اما اونطور که انتظار دارین پیش نرفته؟؟؟

نرم افزار Asana  پیگیری میکنه چه کسی مسئول چه کاری هست و اطلاعات مربوط به هر کار رو مشخص میکنه و در نهایت یاد آوری میکنه کار رو قبل از تموم شدن وقت، انجام بدی.

یا مثلا موقع امتحانا یه برنامه نوشتی که هر روز چه کاری انجام بدی اما نیاز داری که یکی، وظیفه های امروزت رو بهت یادآوری کنه؟؟؟

Asana به خوبی این شرایط رو مدیریت میکنه

پس اگه میخوای کار با نرم افزار Asana  رو یادبگیری تا آخر این مقاله رو بخون 😊

نرم افزار Asana چیست؟

آسانا یک ابزار مدیریت پروژه و همکاری تیمی است که به صورت آنلاین در دسترس کاربران قرار گرفته است. این ابزار کمک میکند تا وظایف، پروژه ها و فعالیت های روزانه به طور موثرتری مدیریت شود.

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 1

نصب نرم افزار Asana:

با توجه به تصویر پایین ، ابتدا داخل گوگل، Asana را سرچ میکنیم ، سپس روی Download the Asana App کلیک میکنیم و از اینجا میتوان نسخه دسکتاپ، اندروید و یا ios را به راحتی دانلود کرد.

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 2

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 3

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 4

با توجه به تصویر پایین ، نسخه ios این نرم افزار رو از App Store  دانلود میکنیم.

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 5

وقتی Aana دانلود شد، با ورود به آن، ابتدا باید ایمیل خود را وارد کنیم، سپس اسم و نقش خود را وارد میکنیم.

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 6نرم افزار مدیریت کارها آسانا 7

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 8

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 9

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 10

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 11

به همین راحتی تونستیم در این نرم افزار، یک حساب کاربری ایجاد کنیم.

 

 

تنظیمات پروفایل:

با توجه به تصویر پایین ، تنظیمات مربوط به پروفایل رو انجام میدهیم.

میتوان برای خود عکس و بیوگرافی تعیین کرد.

 

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 12نرم افزار مدیریت کارها آسانا 13

تنظیمات اعلانات:

همانطور که در تصویر پایین مشاهده میکنید ، میتوان نمایش اعلان ها را مدیریت کرد .

برای مثال میتوان تعیین کرد چه روز و ساعاتی، نوتیف ارسال نشود.

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 14

ایجاد پروژه:

با توجه به تصویر پایین، برای ساخت پروژه روی علامت + گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک میکنیم و سپس create a project  را انتخاب میکنیم

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 15برای پروژه، اسم مورد نظر را مینویسیم و سپس روی create کلیک میکنیم.

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 16

همانطور که مشاهده میکنید اول پروژه ایجاد شد و فقط کافیه برای این پروژه تسک های مورد نظر را ایجاد کنیم.

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 17

ایجاد تسک:

با توجه به تصویر پایین ، برای ایجاد تسک روی علامت + گوشه پایین سمت راست صفحه کلیک میکینم و سپس create a task  را انتخاب میکنیم .

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 18

برای تسک ، اسم موردنظر را مینویسیم و از قسمت Due date  برای کار زمان مشخص میکنیم و همچنین از قسمت Unassigned، میتوان انجام این کار را بر عهده فرد موردنظر واگذار کنیم.

در سایر قسمت ها میتوان توضیحات، فایل و یا عکس به کار موردنظر اضافه کرد.

در نهایت روی create کلیک میکنیم و اولین کار (Task) ما ایجاد شد.

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 19

با کلیک بر روی این گزینه ها میتوان تسک ها را  بر اساس فاکتور مورد نظر، فیلتر و یا مرتب کرد.

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 20

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 21

 

تنظیمات حساب کاربری:

با توجه به تصویر پایین، به قسمت Account رفته و میتوان حساب جدید اضافه کرد و یا از حساب فعلی خروج کرد.

 

نرم افزار مدیریت کارها آسانا 22

 

سخن آخر

هر چه توجه شرکت ها به مدیریت پروژه به عنوان یک استراتژی کسب و کار بیشتر می شود، نرم افزارهای مدیریت پروژه مانند Asana، بیشتر مورد توجه قرار میگیرند.

امیدوارم مطالب فوق مفید واقع شده باشد.

 

تصویر مبینا برهانی

مبینا برهانی

دانشجوی مدیریت مالی، علاقه مند به تحقیق و پژوهش، موسیقی و فوتبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید